ÁRU Visszaküldése ÉS GARANCIA

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Tudjuk. Nem minden online vásárlás a legjobb. Ön dönti el, hogyan tudunk segíteni.

ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL ÉS PANASZOK

30 napja van a szerződéstől való elállásra.
Elégedetlen a termékeinkkel, vagy nem megfelelő ajándék volt? Töltse ki a reklamációs űrlapot, és adja meg az okot, amiért az áru visszaküldése mellett döntött. Minden visszajelzés fontos számunkra, és segít a fejlődésben.

 

Nem cserélünk árut. Ha nincs meg a mérete, és más méretben szeretne terméket rendelni, töltse ki reklamációs űrlapunkat, és hozzon létre új rendelést. Ha a kívánt méret van raktáron, azonnal kiszállítjuk az árut.
A reklamáció beérkezését követő 14 napon belül visszatérítjük az eredeti rendelés összegét.

 

Ha panasszal kapcsolatos tanácsra van szüksége, forduljon hozzánk e-mailben a shooos@shooos.hu címen vagy telefonon H-P 10:00-16:00 +421 910 458 772

HOGYAN KELL ALKALMAZNI?

Készítse elő rendelési számát  és IBAN-számlaszámát.

A papírtakarékosság és a környezetvédelem mellett vagyunk, ezért panasztételi eljárásunk kizárólag digitális formában zajlik.



A VISSZAKÜLDÉS TÁRGYA ÉS OKA

A rendelési számát a visszaigazoló e-mailekben találja, amelyet a megrendelés után küldtünk Önnek.
© SHOOOS