Fjällräven

Fjällräven egy ember víziójából született: abból a vízióból, hogy a természetet több ember számára is elérhetővé kell tenni. 1960 -ban kezdték megírni ennek a márkának a történetét, amelyet a svéd Örnsköldsvikben Åke Nordin hozott létre. Az ötlet abból adódott, hogy szükség van egy hátizsák létrehozására, amely felszívja a felszerelést, de kényelmesen a hátán ül. A márka inspirációjának kimeríthetetlen forrása a természet. És ez kiterjed az anyagválasztásra is. Amikor csak lehetséges, közvetlenül a minket körülvevő környezetből nyernek anyagokat. Olyan anyagok, mint a gyapjú, pamut és pehely. A Fjällrävennél nem csak az elvárásoknak megfelelő termékek létrehozásáról van szó; olyan anyagok kifejlesztéséről is szó van, amelyek ellenállnak az ösvény nehézségeinek, miközben a lehető legkisebb mértékben tartjuk a környezetre gyakorolt hatásunkat.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 14
© SHOOOS