Gyakori kérdések

Mennyi idobe telik a csomak kézbesítése?

Magyarországra a kiszállítás időtartama általában 3 munkanap, de szolgáltatótól függően akár 2-5 munkanap is lehet.

Honnan tudhatom meg a csomagom kovetési számát?

A csomagod nyomonkövetéséhez szükséges azonosító számot automatikusan elküldjük a rendelés során megadott e-mail címedre.

Miért nem kaptam még meg a csomagomat, hiszen a honlapon 3-5 munkanapos szállítási ido szerepel

Abban az esetben, ha a csomagod nem érkezett meg a honlapunkon feltütetett átlagos szállítási időn belül, azt javasoljuk, hogy várj még további két munkanapot.

Amennyiben a csomag még ezután sem került kézbesítésre, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy utánajárhassunk a problémának.


Az áruk károsodtak. Mit tegyek?

Ha a futártól érkezett áru sérült csomagban érkezett meg, vagy az áru megsérült, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Kérjük, küldj nekünk fényképes dokumentációt a kárról. E-mail: shooos@shooos.hu

 

Hol találom a számlát? Nem jött papírra.

A számláján az Ön árujaira vonatkozó fizetési adatok szerepelnek, amelyeket automatikusan e-mailben küldünk Önnek. Nem tesszük be a számlákat, és nem küldjük őket a dobozban. Ez az egyik módja annak, hogy megmentsük a környezetet.

Így mindig kéznél lesz ha úgy dönt, hogy cserél vagy panaszkodik.

Ha számláját nem kapta meg e-mailben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és újra elküldjük Önnek. E-mail: shooos@shooos.hu

 

A cipő nem ül a lábamon, hogyan küldöm vissza?

Ha a cipőd nem tetszik, , vagy nem illeszkedik, akkor könnyen visszaküldheti őket. Csak akkor, ha a cipő az eredeti csomagolásban van, eredeti címkével, és sértetlen. Visszaküldéshez kövesse a linkben felsorolt ​​lépéseket: https://www.shooos.hu/termekcsere

A cipőt postai úton kell elküldeni, és be kell tölteni a dobozba egy kitöltött űrlapot, hogy tudjuk, honnan jött a cipő és kinek kell a pénz visszaküldeni.

 

Honnan tudhatom, hogy az általam feladott csomag visszaérkezett hozzátok?

Az általad visszaküldött csomag megérkezéséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a rendelés során megadott e-mail címre.

Nem illik a méretem / modell,  hogyan cserélhetem ki a cipőmet egy másik számra / modellre?

Ha nem illeszkedik a megrendelt méret a lábára, és egy másik számmal kívánja helyettesíteni, akkor semmi gond. Csak küldje el nekünk az árut az alábbi útmutatás szerint: https://www.shooos.hu/termekcsere

Az eredeti csomagban kitöltött űrlappal postai úton az említett címre küldje.Miután megkaptuk az árut, mi elküljük önnek a CSERE megrendelését.

 

Vissza küldtem a cipőt,megkaptátok már?

Az áruk visszaküldésének időpontja attól függ, hogy melyik szállítót választotta. Hogy pontossan mikor érkeznek meg a visszaküldött termékek nem tudjuk pontossan megmondani. Azonban, miután megkapjuk az árut, e-mailben informáljuk önt. Ha úgy gondolja, hogy az árut már kézbesíteték nekünk, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a következő címen: Email: shooos@shooos.hu; Telefon: +421949471136(munkanapokon 8:00-tól-16:00-ig)

Meggondoltam magam, nem kérem az árut. Hogyan törölheti a megrendelést?

Ha bármilyen okból szeretné törölni megrendelését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és töröljük megrendelését.

 

Előfordul, hogy a törlésről nem kapunk időben értesítést, és időközben elküldtük Önnek a megrendelést,ilyenkor abban az állapotban van, amikor nem tudjuk lemondani. Ebben az esetben a csomagot ne vegye át a futártól. Az áru visszajön  hozzánk a sikertelen kézbesítését követően,mi automatikusan töröljük megrendelését. Email: shooos@shooos.hu; Telefon: +421949471136(munkanapokon 8:00-tól-16:00-ig)

© SHOOOS